Prowadzenie firmy w Krakowie jest niezwykle trudnym zadaniem ze względu na ogromną konkurencję w tym mieście. Warto w związku z tym zadbać o odpowiednią reklamę online. W związku z tym, że większość użytkowników szuka odpowiednich produktów lub usług w Google, należy zadbać o to, aby być tam widocznym. Pomocnym działaniem w tym zakresie będzie pozycjonowanie, jednak ze względu na ciągle rosnącą konkurencję warto wesprzeć te działania innymi formami promocji, takimi jak remarketing.
Dowiedz się, na czym polega pozycjonowanie i dlaczego ważna jest pomoc agencji SEO. Jeśli natomiast chcesz dowiedzieć się więcej na temat remarketingu, odwiedź tę stronę: https://adsright.pl/remarketing/.
Pozycjonowanie Kraków – jak wybrać odpowiednią agencję SEO?
Research
Przede wszystkim czeka nas research. Firma, do której się zgłosimy, musi cieszyć się pozytywną opinią w sieci, dlatego powinieneś sprawdzić fora, opinie, komentarze, oceny. Znajdź jak najwięcej informacji na temat jej funkcjonowania oraz osiągnięć.
Umowa
Zanim nawiążesz współpracę, musisz skrupulatnie przejrzeć portfolio danej firmy, jej referencje oraz case study. Następnie przychodzi moment zapoznania się z umową. Zwróć w niej szczególną uwagę na:
- czas trwania,
- okres wypowiedzenia,
- ustalenia na temat sprawozdań,
- rozliczenie z efektów,
- ofertę wraz z konkretnym cennikiem.
Kiedy można spodziewać się pierwszych efektów?
Przede wszystkim musisz wiedzieć, że SEO to długotrwały proces niezależnie od tego, czy wykonuje go zewnętrzna firma, czy Ty sam. Nie jest to jednorazowe działanie. Jednak zgodnie z badaniami pierwsze efekty pozycjonowania są widoczne już po 3–4 miesiącach – są wówczas najbardziej wiarygodne. Warto jest w tym temacie zaglądać do Google Analytics i Google Search Console, gdzie znajdziesz szczegółowe dane.
Jak weryfikować działania firmy SEO?
Z pewnością lubisz trzymać rękę na pulsie. Masz rację, warto monitorować działania firmy. W końcu jest to usługa, która w tak dużym mieście jak Kraków może kosztować naprawdę dużo. Z tego powodu zwracaj szczególną uwagę na:
Słowa kluczowe
Stworzenie banku słów to trudne zadanie, warto więc oddać je doświadczonym specjalistom. Sprawdzaj ich efektywność, ręcznie wpisując zapytania do wyszukiwarki bądź korzystając z narzędzi do monitorowania haseł kluczowych takich jak Semstorm.
Linki zewnętrzne
Narzędzia Google pozwolą Ci ocenić przyjazność adresów przychodzących oraz ich jakość. Sprawdzaj każdy backlink, a także jego pochodzenie. Musisz pamiętać, że jak Cię widzą, tak Cię piszą.
Konwersję
Liczba kliknięć na naszej stronie to wspaniałe narzędzie do mierzenia efektów sprzedaży. Zaglądaj do Google Analytics do zakładki „Administracja” i „Cele”.
Wnioski
Agencja SEO jest doskonałą odpowiedzią na wszystkie dylematy związane z promocją sklepu internetowego. Mało tego, jej działania znacznie wykraczają poza obszar samego pozycjonowania i często zaoferować może nam wsparcie w innych formach marketingu, takich jak remarketing, które wspomogą SEO i sprawią, że efekty będą szybciej dostrzegalne.